slö

jag känner mig som den slöaste slöingen i slöelund. Idag slutde jag klockan fyra. KLOCKAN FYRA. vilket är lika med att resten av dagen är förstörd. Eller åtminstone så pass förstörd att jag som behövde åka till Hjärup för att fixa ett par inlägg till mina skor inte hann tillbaka till gymmet innan matkortet som alla på skolan har, slutade gälla. Så det blidde inget gym. Och nu är jag stirrig. Varken special idrott på morgonen eller handbollsträning på kvällen. Jag klättrar nästan på väggarna.
På tal om klättra. Igår hände en hemsk spindelincident. Innan jag skulle somna kröp det fram en enorm svart spindel under sägen. Fyhelvete. Jag slog till den med den svenska läsboken och dödade spindeln. Spindeln fick ligga kvar ett par minuter splashad under boken innan jag vågade hämta papper och slänga den.
Fast det är ju om idag jag bloggar om? Jo serru.. på våra datorer måste man installera webkameran, men så visade en klasskompis en hemsida där man kan använda kameran utan att ladda ner nåt program
länken: Fota med webkameran
Tänkte inte skriva så mycketmer för nu ska jag räkna matte och läsa i svenskaboken (som splattade spindeln igår) Göttans alltså! Förresten, min disigner/syrra har en pojkvänn som går natur-data eller så och som är grryymm på matte vilket är till stor hjälp då varken jag eller syrran är speciellt klipska när det gäller matte.
MATTE
YES
SES
IMORGON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0