Slapp Hålan, thank GOD!

Imorse på specialidrotten var det målvaktsträning och efter den träningen kändes det som att jag hade rensat bort allt slagg i höften för vi gjorde säkert tusen benböj. Så när vi spelade 3 mot mot 3 i slutet av träningen tog jag inte en enda boll. Härligt jobbat JEZZ!
Svenskan var inställd idag ( tur för det för jag har fortfarande inte läst ut boken som skulle vara utläst till idag ) och vi skulle därför ha 2½ timmes håla. Men vår superlärare flyttade fram labben så vi slutade halv tre (istället för 4, göööttt)
Efter skolan gick jag och Cathlin, handbollskompis, och gymade. hihi vi kunde knappt gå efteråt, eller åtminstone inte precis efter för vi körde ett pass för hela kroppen från topp till tå. Nästan. Men det kändes i alla fall bra efteråt. Nu är klockan över tio och om jag inte går och lägger mig snart kommer det att bli väldigt segt att gå upp i morgon bitti. Här kommer några ambitiösa bilder från MID-H och Natur. Enjoy
Fina va?
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0