prov och resultat

Igår stängdes internet av hos mamma som det brukar göra ibland och tro mig, det är irriterande men det finns värre saker som vårt hus spökar med. Ibland brukar jag vara rätt slö efter träningarna och sitta och kolla på tv innan jag går och duschar (jag vet, det är apäckligt men om tv:n är på och det är nåt bra program så...) och sen när jag väl tänker gå och duscha nån timme senare så finns det inget varm vatten! Asså verkligen inte! ISKALLT som att bada i en isvak. Det går verkligen inte att duscha då. Och vad gör man då liksom? Går och lägger sig halvsvettig? nix. Väntar på att duschen ska bli varm om det så tar hela natten.
Allt det där var bara en "liten" förklaring om varför jag inte bloggade igår.
Igår fick jag även reda på Naturkunskaps B provet = MVG!" :) fantastiskt!
Idag gjorde vi ett matteprov på bråk och där fanns uppgifter som jag hade gått igenom med min bonusbror igårkväll. Han går i sexan.
Så det var rätt lätt (..och bara för det kommer jag att klaraG på provet på bara någon poäng.. )
söt bild på mig och två av mina goa klasskompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0