Ny blogg. samma bloggare

zup. börjat blogg igen? kanske, fick en impuls av att gör det då det har hänt så galet mycket för mig både inom handbollen och i skola. och tusen saker till känns det som. Vill dela med mig av det och serien startade i helgen så tänkte att det var ett ypperligt tillfälle att börja om på nytt. Jag är inte någon stolt bloggare så kommer vara anonym. men jag har aldrig varit anonym och gillar inte att vara det, så folk i min närhet kommer nog att lista ut att det är jag (suck) om de snubblar in på bloggen för jag måste ju berätta om matcher, träningar, skola och allt intressant världen längtar att få veta om mig.
So Here I Go. WISH ME LUCK för att denna bloggen ska överleva åtminstone ett halvår

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-26 @ 20:37:54
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0