träningsvärk

Sitter och väntar på att en kompis ska läsa igenom ett personporträtt så då kan jag ju lika gärna blogga lite för det har jag ju varit askass på...
När bloggade jag senast? ah 1 oktober och idag är det 7. Bra början på kändisbloggen asså.Jag kan ju skriva summan av kardemumman på veckan och det har varit segt. I måndags hade vi studiedag och löpträningen på kvällen var inställd så jag gymmade :D duktig tjej! I tisdags var det vanligt handbollspass med fys första timmen typ.(I onsdags missade våra tränare att de skulle komma och på kvällen var det föräldrarmöte, så det blev en del klagomål har ryktet sagt så i fredags hade vi ett mördarpass med massa kondition ochh styrka och jag hade tränat med damerna innan vår träning och inte brytt mig om att stå i mål för att jag trodde att jag skulle få göra det på vår egen träning, men icke nicke, ingen handboll på junisarnas träning bara HEMS FYS) när vi sen skulle spela lilte gick det inte så bra för mig, helt galet ofokuserad. usch.
.
Fast igår dog jag lite. Vi var på crossfit i Malmö. En pytteliten träningslokal på Bo01 vid Turning Torso med grymma träningsövningar och tränare. En tjej i laget hade fixat så vi fick komma dit och prova och satan vilken träningsvärk jag har nu. Ont i varenda muskel i armar och rygg. galet. Men måste ändå rekomendera det, grymt bra träning och roligt för man blir puschad av alla andra som är med. Efteråt gick vi och åt pizza hela laget :) mums!
.
men som sagt, jag kan inte röra mina armar och så självklart var det målvaktsträning imorse på specen. och ikväll har vi träning med damlagstänaren. och imorgon ska jag träna med  damlaget. jag kommer att sova hela helgen..
Nä nu har Tova läst klart (det var rätt längesen hon läste klar det, säert 15 minuter) och jag måste börja rätta personporträttet. Langar in nån bild på ett eget inlägg sen så det blir fler bilder i bloggen.
zez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0