FREDAG

ÄNTLIGEN FREDAG! Asså ni anar inte hur mycket jag har längtat efter att få ligga i sängen och surfa runt och h tränat klart. Det låter säkert galet att jag som tränar så mycket som jag gör längtar efter att träningsveckan är slut, men alltså det finns ingen skönare känsla än att veta att man har varit duktig och tränat en hel vecka och sen kunna frossa i skräpmat (fast det gör jag ju tyvärr inte pga mitt samvete. Men godis frossas det i så det står härliga till) Hittade lite godis under kudden som på nåt konstigt sätt hamnat där?
En av många anledningar till att jag har världens bästa pappa. Att gömma godis under huvudkudden är min pappa i ett nötskal


I kväll tränade jag med Lugis damlag och det kändes som att det gick rätt bra. Skön känsla. Fast mitt vänstra armveck gör fotfarande ont.. kan inte riktigt sträcka på det, är det inte otroligt synd om mig?! Jag har plötsligt gått från att vara lagom smidig till smidig som ett kassaskåp känns det som, för jag behöver förflytta hela kroppen istället för att sträka mig efter något. drygt..
Handbollsbild:

söt tröja va? Den fick jag när jag var på någon handbollsdag för typ 7 år sen, året efter att man börjat med att använda en vanlig handboll och inte en skumgummiboll. Nä så äckligt är det inte att ha en sån gammal tröja, det är faktiskt ok att ha någon för den är perfa som pyjamas tröja!


Vad ska ni göra imorgon? (känn ingen press på att svara malin, jag vet att det bara är du som läser och jag vet redan vad du ska göra men måste fråga ni ändå, för tankens skull)
Själv ska jag åka in till stan Lund och köpa lite tyger och sen sy ett eget datorfodral tillsammans med en klasskompis. Det finns ju inga snygga till ett bra pris någonstans! :(

Och på kvällen ska min bonusmamma firas.
Ockej snart svimmar jag. Är hur galet trött som helst. Så godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0