Dålig planering

Äntligen dags att blogga. Den här dagen har varit vääldigt lång. en timme innan lunch skulle jag till en läkare i Hjärup för att kolla upp vad som hänt med min arm. På vägen dit tog jag en extra stor falafel för 30:- och en ramlösa citrus för 10:- på Lundafalafel som har den godaste falafalefen i hela lund. Aa ifall ni undrade alltså.
Tåget tog 3 minuter. Och sen var jag vilse i Hjärup tills jag hittade en att fråga. Lätt väg. Rakt fram och förbi en skola. Ok. tio minuter senare var jag på vårdcentralen. Doktorn vred i armen åt alla möjliga håll och kom fram till att det faktiskt var en överansträngning (eller belastning, jag kommer inte ihåg) Så det var lungt med det och jag får inte anstränga vänsterarmen på minst en vecka. Okej så på tisdag är det full rulle igen? Nä. Jag väntar nog till nästa Onsdag i alla fall. Och hur jag ska lägga upp träningen blir lite svårt, för jag är ju högerhänt så jag kan ju fortfarande göra utkast... hm. kluring.
När skolan var slut vid 4 åkte jag bussen hem, satte mig fraför tvn med lite mellis och sen gick jag ut och sprang! Träningen var inställd idag för arenan var upptagen av kör nånting hela veckan och vi hade inte lyckats fixa en annan hall, så det var antingen att träna själv eller gå till gerda och träna med några från laget. Jag valde att springa hemma.
Kläder jag hade på mig på skolfotot idag (och som alltid hade jag en "bad hair day" just denna veckan)
Ännu finare kläder när jag skulle ut och springa (kolla vilka heta brallz everybody! p.s. det är dom jag kopte på stadium för nån månad sen)

När jag kom hem från löpturen åt jag, eller nä det gjorde jag nog aldrig, shit det skulle jag ju göra, -russin. För det läste jag när jag gick igenom miona anteckningar från Riksläger 1 att man ska äta russin efter träning (eller om det var innan. Idag åt jag nog innan förresten.. hm) för det ger kolhydrater tror jag så musklerna kan återuppbyggas. Asså jag vet inte om detta bara är rena rappakaljan (hihi fint ord) men russin är bra vid träning. det vet jag i alla fall

åhh...klockan är 21.01 och desperate housewifes har börjat! spring spring!!!

sesz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0