ajdå

Armen är fortfarande svullen så efter skolan gick jag och kollade hos en sjukgymnast. Han kunde inte komma på vad det var och sa att jag skulle höra av mig imorgon beroende på om svullnaden lagt sig eller blivit ännu större. Jag bad min lillebror att fota så jag kunde lägg upp en bild, men man såg ingen skullnad på amarna och så såg armarna helt geléaktiga ut, så det var inte lönt. Jag har fått en tryckstrumpa som jag har runt armen nu (asså ingen vanlig strumpa som är knuten kring armen utan ett långt tygrör, typ)
Så det var inte så bra...
En annan grej som inte heller var så bra var att jag glömde engelska boken hemma över helgen och vi har glosförhör imorgon och jag har precis börjat plugga in dem (!!) ajabaja, ingen bra vana..
Usch det känns som alla handbollsspelare på skolan har skadat sig minst en gång sen höstterminen började. Fast det är det ju verkligen inte :)
I wish att det var jag som vågade slå bakåtvolter, men nixpix. Adam heter han.

p.s. JAG KAN INTE GLOSORNA!!!

Kommentarer
Postat av: hemlig bendrare

ojojoj, vilken sexig kille

2010-11-07 @ 20:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0