14 Oktober

Ojojoj vad många som fyller år idag! Asså som jag känner, hela 6 stycken. Grattis till dom, men extra grattis till Fanny och Linnea♥
Hittade bara ett foto på Linnea och mig just nu.
Mer än halva dagen har gått och ikväll är det träning :) Imorse var det specialhandbollsträning (långt ord) och jag får inte stå i mål under denna veckan pga av mitt söta armveck, så jag var med som utespelare, för jag kan ju skjuta med höger ju..  Asså fyfan vad kul! Varför i hela världen blev jag målvakt för? Utespelare är ju tusen gånger roligare! Att få springa, göra mål att hela tiden få passa. Haha detta måste ju låta sjukt när jag är med i skånelaget, riks 2 läger, talang m.m. som målvakt, men asså det är roligare som utespelare.
Haha nu sitter Linnea och granskar bloggen, mer bilder vill hon ha så det får jag väl bättra på.
Aja nu frå jag fortsätta med svenska inlämningen. ches

Kommentarer
Postat av: linnea den fete

tacktacktacktack sötaste jessica! :D

och ja, helst naken bilder också!



ps. jag vill ha tillbaka min barbiedocka

2010-10-14 @ 18:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0